make up day

Idag har vi haft vanliga lektioner, men vi hade en timmes hål innan sista lektionen för att läraren var sjuk så då kunde vi börja med sminket tidigare och sluta tidigare så vi hann med det tifigare tåget vilket var skönt! 
På make-lektionen fick vi se och lära oss en lite festligare makeup så när jag sminkade Amanda använda jag mig av bruna skuggor, en beige aktig längt in i ögonvrån och under brynet och sedan lite bronzigt glitter ovanpå, blev ganska nöjd förutom att jag tog fel primer under så färgerna blev inte så skarpa som jag hade tänkt ;) 
 
Nyss gjorde jag en mörkbrun sotning på mig själv för att träna, skulle velat gjort en svart men jag har ingen bra svart skugga så denna fick duga! 
Imorgon ska vi se på bio med skolan hela förmiddagen, det ska bli roligt! fast vi kommer att komma dit typ en timme före alla andra pga tåget. 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Finis!

2013-12-11 @ 16:02:47
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0