make up by me

Igår blev det väldigt spontant bestämt att jag skulle sova över hos Tina som bor i Norrköping, jag mötte upp henne i stan och sen gick vi runt där lite, åkte och handlade mat och sen gick vi till lägenheten och lagade middag och hade det mysigt. Jättekul var det att umgås med henne lite och sen fick jag ju lite sovmorgon också så det var skönt! 
Idag har det dock varit en seg dag, jag hade ont i huvudet hela förmiddagen och ville nästan gå hem tidigare men jag hittade en ipren i väskan och höll ut. På make lektionen fick vi välja själva vad vi ville göra, vi skulle egentlgen både sminka och styla håret men eftsom jag började med att bli sminkad så hann jag inte klart vilket var lite surt för man ser att det fattas något, eyeliner, mascara och stylat hår faktiskt, hehe!
Vi har sovmorgon både imorgon och på torsdag, så himla skönt! börjar 12 :)
hoppas ni mår bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0