at the railstation

bild från förra året i Lofsdalen, me and my best mum. 
hej på er! 
just nu sitter jag på stationen med en varm choklad och en smörgås, jag missade tåget med 5 minuter. så himla surt, menmen! tur att det finns en cafeteria så jag inte behöver dö av hunger :) 
Jag hade prov idag också, på hår. Både skriftligt och praktiskt, det teoretiska gick ganska bra men frisyren jag gjorde blev bara pannkaka, jag gjorde en först som blev hyfsat bra men sen kände jag att jag kunde göra den bättra så jag tog ut lite och gjorde om och då blev det kaos. Fick iallafall B på hudprovet så det var skönt att veta! 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0