vårdcentralen & trip till norrköping

malta, Jenny ♥
Eftersom att jag fick ont i öronen efter resan så gick vi till vårdcentralen idag och det var tur för jag har tydligen fått hörselgångsinflammation i båda öronen.. så nu ska jag ta två örondroppar tre gånger om dagen i en vecka. Jag förstår inte att det alltid är jag som lyckas få massa konstiga sjukdomar, men det var tur att det inte var värre iallafall. 
När vi var klara där så gick jag och mamma till apoteket och sen vidare till tågstationen för att möta upp farmor, för jag och farmor har varit i norrköping och fixat tåg och busskort som jag ska ha till gymnasiet och åkt till skolan för att jag ska veta vart jag ska åka och gå av och så. Det var jättebra och sen lunchade vi i stan och hann kolla runt i lite butiker, jag fick med mig ett par jeans som min snälla farmor betalade. tack för idag! 
 
Nu är jag trött och har ont i öronen efter att ha hunnit med att klippt gräs och åkt inlines (och ramlat..) så snart ska jag äta god middag med familjen och unna mig lite choklad. kramisar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0