sneakers

jag hade helt glömt bort att visa mina nya sneakers som jag köpte ibörjan av veckan. Jag har inte änvänt dem än pga att de är ganska varma men i höst sen när det blir lite kyligare så kommer de användas flitigt. 
 
idag gick jag i skolan till halv fyra så jag har inte hemma förrän halv sex, vi skulle få våra datorer men det blev jätterörigt och de hade inte med sig datorer till alla utan "tappat bort" 4-5 stycken plus att jag inte stod med på den listan heller fast vi har ringt och sagt till så jag får min mac nästa vecka föhoppningsvis. 
Annars har dagen varit bra och jag ser fram emot morgondagen då det är kungsdagen vilken är en tävlingsdag, vi tävlar klassvis i olika grenar och det ska bli välsigt roligt. 
hoppas ni har haft en bra torsdag, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0