på stationen

en fin bild från göteborg. 
hej hörrni! 
just nu sitter jag på tågstationen i norrköping och väntar på tåget hem, det går om en halvtimme. Idag fick jag även min mac som jag bloggar från nu, ja är sjukt glad att allt löste sig, eller det mesta iallafall trots att jag fortfarande inte står med i registret! det är dock jätteirreterande pga att vi har ringt antagningskansliet ett antal gånger, även lärarna och ändå fixar de inte det. Jag kan dock inte logga in på skolprogrammet First Class och inte ha på wifi inne i skolan om inte en lärare loggar in åt mig. Hoppas det löser sig snart. 
Vi fick även ett jättefint sminkset idag och två superbra böcker som hjälper oss att bli så bra som möjligt och det är ett väldigt bra hjälpmedel om man vill bli makeupartist i framtiden. 
När jag kommer hem ska jag äta grillat med familjen och bara ta det lugnt, hinner inte göra så mycket mer eftersom jag kommer hem vid halv sju. 
 
hoppas ni har haft en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0