i´m so exited

nu är jag hemma och jag har spelat in en haul video till er som kommer upp imorgon, och som jag skrev tidigare är jag jättenöjd med allt och det var superbra på ullared! första gången jag var där också. 
 
Imorgon ska jag förbereda allt inför gymnasiet på måndag då jag börjar, och försöka hinna gå ner och klippa mig också. Jag är sjukt taggad, det ska bli väldigt roligt att börja gymnasiet och få gå en linje som man tycker är rolig och så tycker jag att det är extra spännande att börja i Norrköping och pendla fram och tillbaka, jag älskar utmaningar och att testa på nya saker och jag tror att det kommer att bli väldigt bra där. Jag får dessutom sällskap av sebbe, en gammal klasskompis dit varje dag och vi kommer gå i samma klass också så jag slipper känna mig ensam! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0