HÖÖK

hej på er!
kvällen igår var väldigt mysig, vi åt chili namnam till middag och jordgubbar,hallon och blåbär doppade i choklad till efterätt. Sen tittade vi mest på film hela kvällen, jag och Jenny har blivit fast vid serien HÖÖK, det är en spännande kriminalfilm med olika fall. Det jobbiga är att varje avsnitt håller på i en timme och eftersom det är så spånnande måste man se fler än ett, så det böev ganska många timmar framför datorn! ;) 
Idag har jag inte så mycket planerat, jag ska klippa gräs, välja ut lite bilder som jag ska framkalla, kanske dra och titta på fotboll, kanske träna ikväll och duscha+fräscha till mig inför en ny vecka i skolan. 
Hoppas ni får en bra söndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0