borta bra men hemma bäst

HEEJ! igår tio över elva på kvällen landade planet på skavsta efter en ovanligt rolig flygning med både solnedgång och häftig utsikt över upplysta städer. 
Jag har iallafall haft en rikitgt bra semester och det har varit runt 35-40 grader varmt mitt på dagen, vi har solat och badat massor, ätit på restauranger med havsutsikt, varit i Valletta, snorklad, åkt båt i otroliga vågor (har aldrig varit med om något liknande förut, väldigt läskigt faktiskt), varit på den blå lagunen och badat i jätteblått vatten, fått solsting, blivit bränd av maneter, flätat håret, skämt ut oss på restaurang, skrattat så vi grät, flytigt runt på madrasser i havet och en massa annat. 
 
Vi har använt min undervattenskamera flitigt så när jag fåt tid ska jag göra iordning video och lägga upp bilder på bloggen. Bilder på vad jag köpte kommer också upp idag eller imorgon.
Idag är jag helt slut och har ont i öronen och hoppas på att må bättre snart, kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0