två bilder

Fredag idag, superskönt! Dagen har varit super, jag fick tid på vårdcentralen kvart över tio och det tog ett tag innan det blev min tur så jag var inte i skolan förrän halv 12, vi skulle ha fått reda på provsvaren och så idag men vi var inte hemma när de ringde så vi ska ringa och kolla på måndag. Men jag hade lågt blodtryck iallafall och det är jag säker på efter att ha tagit blodrycket i olika ställningar (sittandes, liggandes och ståendes) ett antal gånger! haha. När jag kom tillbaka till skolan hade jag bara två lektioner kvar vilken var jätteskönt. 
Jag drog hem till mig efter skolan med några kompisar och fikade i backen och hade det allmänt bra! Sen tog jag cykeln ner på stan och fikade med Jenny och sen åkte vi hem hit och fotade bland annat. puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0