mina 3 favoriter

den här vinröda stickade tröjan är en utav mina nyaste tröjor men även en utav de som jag tycker om mest! riktigt snygg men även skön att ha på sig i det kalla höstvädret! matchar snyggast till ett par svarta jeans och massa smycken till det! 
 
Köpte den här ljusrosa blusen på tradera för ett år sen ungefär och den är jättefin med sina broderade detaljer i halsen! jag har dock fått en liten grön fläck på den men det syns nästan inte så det struntar jag i ;) den går att matcha på många sätt men är nog snyggast till ett par mörka jeans instoppad/utstoppad spelar ingen roll!

Fick den här snygga blusen när jag fyllde år, jag älskar nitarna på kragen! den är snyggast när den lite instoppad där fram till ett par jeans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0