not one, TWO pairs



 
fick med mig dessa två godingar hem idag, jag stod och velade jättelänge och gick fram och tillbaka i butiken minst 20 gånger. men tillslut kunde jag inte bestämma mig så jag tog båda två och eftersom vi var på skopunkten så får man ju alltid ett par gratis om man köper 3 par, och mamma köpte ett par stövlar också så då fick jag ett par gratis. jag gillar de med klack mest men tänk er mina knän om jag hade gått med dem varje dag, de hade som gott som gått av. så detta blir nog jättebra, båda är varma dessutom! jag fick betala 400 för båda två. 

Kommentarer
Postat av: ♥Celic♥

Fina!

Svar: tack, det värmer!
emmy mattsson

2012-10-10 @ 18:53:35
URL: http://celic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0