hinner inte ens med mig själv

hej, förlåt igen för dålig uppdatering! jag har så otroligt mycket i mitt liv just nu, jag ska hinna gå i skolan, äta, sova träna och plugga. gärna umgås med mina vänner också med den finns det knappt tid över till.. 
har massa läxor och prov just nu, och den här veckan är extrem! jag har flera saker jag ska göra varje dag så jag hoppas att ni försår anledningen till min kassa uppdatering! 
 
idag har dagen iaf varit jättebra! vi fick hål på matten så då gick jag och några kompisar till ett konditori och åt tårta för en killkompis till mig fyller år idag! efter skolan åkte vi och dansade, älskar känslan när man bara kan slappna av och dansa gärnet och bara ha kul! dans får en på bra humör!  
nu:plugga (vad annars... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0