en dålig dag

hej finisar! 
imorse var jag jätteglad att det va fredag och var på bra humör m.m, men sen efter att vi hade haft SO så blev jag  jättesur för vi skulle skriva massa reflektioner enskilt om en sak vi gjorde häromdagen och vi hade vikarie, han visste knappt vad vi skulle göra och ingen fattade någonting.. så jag skrev lite och vikarien påstod att det va ett slags prov och den skulle bli klart den lektionen, vilket nästan ingen blev inklusive jag.. 
plus att vi har SO prov på tisdag, som vi egentligen skulle ha haft på måndag men då protesterade vi så vi fick en ynka dag mer. 
våran so lärare är dessutom ny och tror att vi kan allting bara för att hon är gammal gymnasielärare, hon förklarar som en kratta och ger oss läxor och prov hela tiden. gillar inte henne. 
 
jaja slutpratat om det! nu ska jag vara glad att det är fredag, och ska iväg med syrran och sälja lotter på ica sen och ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa. förlåt för det här långa och träkiga inläggen men jag ville skriva av min ilsa ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0