empty inside

jag vet att har uppdaterat bloggen jättedåligt de senaste veckorna,och när jag väl bloggat har det varit jättetråkiga inlägg men jag har orsaker och jag tänkte ta det nu. 
jag har sjuukt mycket i skolan just nu, verkligen jättemycket läxor, prov, inlämningar, diagnoser och redovisningar. jag förstår inte hur lärarna tänker ibland. 
så varje dag när jag kommer hem från skolan så måste jag sätta mig och plugga direkt... 
just idag har det varit jättejobbigt i skolan som jag skrev tidigare, jag var sur, tappade bort papper och glömde ha i smör i bullarna så vi fick göra om dem.
det är alldeles för mycket i mitt huvud just nu iallafall men jag ska försöka sova ordentligt inatt och vakna glad och pigg imorgon, glömma allting helt enkelt och ha en bra och rolig lördag! 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0