24 oktober

hej! hann verkligen inte uppdatera igår,så förlåt! men när vi väntade på att få dansa så fick vi ett sms om att våran danslärare var sjuk och inte kunde komma så jag och klara åkte hem till mig en snabbis och åt mat och bytte om för att gå på fotbollsträningen istället. och den höll på till halv nio så när jag kom hem så var det bara att duscha och plugga lite. 
 
idag har dagen varit jätteslapp som alla onsdagar brukar vara, efter skolan åkte jag till stan och mötte upp jenny. och nu sitter jag här och tänkte läsa igenom spanskan lite! och sen ska jag fixa några inlägg till er, puss
 
btw, min färg i håret har nästan försvunnit!! måste lägga i mer färg idag eller imorgon! jag vill ju vara brunett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0