new in

hejhej! gjorde ett inlägg imorse när jag var påväg till stan men blogg.se appen fungerar inte så bra för mig så det gick inte att ladda upp någon bild.. lite surt eftersom jag inte hade möjlighet till dator då! jag var iaf på stan med min syster, jag skulle klippa mig och vi fick sitta och vänta hur länge som helst på att det skulle bli min tur (hade inte bokat så det var lång väntetid överallt) men vi väntade snällt och jag tyckte att frisören verkade bra, men det va han inte! nu har jag alldeles för kort hår plus att han klippte jättekonstigt så det är helt ojämnt på vissa ställen.. har varit deppig över mitt hår i flera timmar nu! men jag ska köpa tabletter så att det förhoppningsvis ska växa lite snabbare! men en kul sak är att jag fick med mig två par örhängen hem ifrån stan, dels dessa på bilden och dem gillar jag iaf! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0