klantigt

jag slant med telefonen när jag skulle gå på bussen idag, jag har tappat den hur många gånger som hellst och inget har hänt men idag hände det som inte fich hända! hela skärmen sprack! :(
jag har nog haft en otursdag idag, först mobilen sen orienterade vi på hållet och det enda jag kan säga är att jag och alice blev klara sist av alla! haha. och sen kom jag sist på minigolfen. inte roligt asså!
har iaf precis varit och tittat på en klasskonsert,  det var roligt och alla var grymma på det dem gjorde! :)
btw så sitter jag just nu med världens roligaste frisyr men om det funkar så ska jag få fina lockar imorgon bitti! får hoppas på det för isåfall så kan man göra så istället för att använda tänger som sliter på håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0