min midsommar

hej!  
i fredags på morgonen åkte vi till jogersö och började dagen med dansande runt midsommarstången och ha det allmänt bra. åkte sedan vidare hem till mormor och morfar och åt god mat, träffade släkten, firade mig, åt jordgubbar, var vid badet osvosv. det var toppen och jag är jättenojd över alla presenter som jag har fått! :) 
på eftermiddagen åkte vi tillbaka till jogersö och umgicks med jenny och hennes familj. jag, jenny, min syster och hennes kompis sov i tält i deras förtält. man får nämnligen inte sova utanför förtältet utan att betala massor. men det fungerade jättebra även fast vi inte sov speciellt mycket! 
 
som ni kanske förstår så har min midsommar varit jättebra och det kommer att komma upp en massa bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0