snart 2013

kass bild från förra nyår.
nu har vi planerat fram och tillbaka om nyår de senaste veckorna, jag skulle ha varit här hemma med ett par kompisar i klassen men det blev aldrig något bestämt så nu ska jag umgås med karro och jenny också tror jag(?) hemma hos några som vi känner där våra föräldrar även kommer att vara. men vi ska iallafall få mat där och såklart vara där vid 12-slaget, annars vet jag inte riktigt vad vi hittar på resten av kvällen, men något roligt antar jag! 
i år ska jag också satsa på att få bra bilder på fyrverkerierna så nu har jag läst på några sidor (bl.a här)om hur man ska göra för att få bästa resultat så jag ska ta med mig lite fotoutrustning och sen får vi se hur resultatet blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0