PAKET

dagen har varit helt okej, hade hål på två lektioner och alla andra utom den sista vilken var fysik var inte så jobbiga heller. blev dock lite småsur för jag hade velat gå tll LBS en dag den här veckan och tittat hur de jobbar och så eftersom jag kanske ska gå där men har inte bestämt mig än, men jag ville inte gå dit själv och när jag var där sist så sa de att jag jättegärna fick ta med en kompis om jag inte ville komma själv men ingen av mina kompisar vill så nu vet jag inte hur det blir och det är typ sista chansen att gå dit eftersom vi snart ska välja.. 
 
till något roligt! jag fick paket från nelly idag, har beställt kläder men hur de ser ut får ni se på nyår eller julafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0