i am back

heej! det var längesen vi sågs hörrni! 
för en vecka sen ungefär så börkade min dator krångla med virusprogram osv, och vi trodde att den hade blivit hackad. och sen upptäckte jag att det inte gick att komma in på boggen, paniken då asså! nu har jag äntligen fått hjälp av blogg.se så idag kom jag in! wohoo lycka! 
så nu ska jag börja uppdatera bättre än någonsin, försöka iallafall! hoppas ni mår bra, puss!
 
har ju hunnit blivit december och kommit massa snö också på bara en vecka, snart julafton och jädrar vad jag längtar, känner på mig att den här julen kommer att bli extra bra! 
 
avslutade även tävlingen där man kunde vinna en vipkod till blogresponse och vinnaren blev Annika, grattis till dig! har mailat dig så kolla in där. jag hoppas att det fungerar nu, annars är det bara att höra av sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0