tips från mig

tänkte slänga in ett inlägg och tipsa om den här salvan som hjälper dig att torka ut finnarna! jag blev tipsad av min kompis som själv älskar den, den hjälper henne jättemycket och jag testade fast jag använder 5% men jag lovar, den ger skillnad! men 2 saker man ska tänka på:
1.var försiktig ibörjan för den är väldigt stark så börja med 5% och läs på baksidan hur du ska göra de första gångerna vid användning. 
2. använd någon annan kräm att smörja in ansiktet med också, tex återfukting för annars får man finnar för att man blir för torr! 
själv smörjer jag in ansiktet med skrubb , ansiktsvatten och återfukting innan jag tar på stioxylen på finnarna men man tar bara på det på kvällarna för man tvättar bort det som är kvar på morgonen och tvättar sig som vanligt men utan stioxylen, hoppas ni förstår fast det blev lite invecklat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0