borelia


gjorde den understa bilden ljusare så att man ska se^^
har inte blivit något uppdatering idag för ja va på stan efter skolan med alice och några och sen va jag nyss ute ;)
men jag va hos läkaren idag för att kolla upp min ring på magen och först trodde dom att det bara va ett bett men sen såg en doktor att det va en ring runt den så då konstaterade han att det är borelia...kult. nej för jag måste äta 3 tabletter varje dag i 10 dagar och det ska va minst en timme efter eller innan jag äter varje gång så jag är tvungen att ta en i skolan på morgonen om jag inte tänker gå upp en halvtimme tidigare och äta frukost så jag hinner ta en tablett innan jag drar t skolan. få se hur ja gör med det. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0