stan med farmor!

//turkiet//
tog bussen hem till farmor efter skolan, vi gick nästan direkt ner på stan, hittade en julklapp till min systeryster och en tröja till mig själv som jag ska ha på avslutningen på torsdag ;) trevligt,trevligt!
var sista skoldagen med lektioner idag för imorgon har vi aktivitetsdag, vi ska tävla och så :)
måste bara berätta en lite rolig sak, vi har designat stolar på datan (elevens val) i ett program och idag fick vi reda på vinnaren och det blev jag! :D blev jätteförvånad när dom sa att jag hade vunnit ;) men min var tydligen både snyggast och bästa gjort, asså måtten stämde som en vanlig stol ungefär. jag vann ett par hörlurar, inte dom bästa direkt men ändå roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0