allready home

hej bloggen!
kom nyss hem från norrköping, hittade inte så jättemycket men jag hittade det jag ville köpa så det är ju bra och jag är nöjd! blev en usa tröja, jeans, flätat skärp och 2 bh:ar. har ungefär 200 kvar av dom pengarna som vi fick av farmor att handla för idag! det är bara bra för då har jag pengar kvar till julklappar! fick lixom panik igår när jag märkte att pengarna inte skulle räcka till de julklappar som jag har kvar att köpa ;) men nu löser det sig nog! :)
ska dra till tessin om en halvtimme och titta på dansuppvisning! :D ciao

Kommentarer
Postat av: miccis

sv: tack så mycket! :)

2011-12-10 @ 17:10:28
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0