stan men underbar vän!

hej folket, har inte bloggat idag pga av jag har varit på stan med lina. jag skulle gå på samma buss som henne och så missade jag den så vi körde ikapp bussen med bilen ;) jag hittade henne på bt sen iaf! :) ehehe.
köpte bara en mousse foundation och ett displayskydd till mobilen, ska ner på söndag kanske och testa en tröja och titta på jeans!
nu på kvällen har jag bara varit på krikon, tittade först när mitt lag spelade match, dom vann med hela 9-0! härligt girrrllzz! :D blev helt dyngsur så medans alla duschade så drog jag hem en snabbis och bytte om, skönt med varma kläder kan jag säga ;) sen käkade vi mat från mamma mia! riktigt mysigt! :D
ojoj va lång inlägg, vi hörs imorgon! puss
btw så vet ja inte varför texten hamnade bredvid bilden:o skumt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0