new people


mina ögon såg äckliga ut^^
cha, har kommit hem från första skoldagen nu och det var faktiskt väldigt roligt i skolan. hann inte se sjuorna så mycket men det är roligt med nytt folk! ;) vi gjorde inte så mycket egentligen, vi fick mest bara massor av info av lärarna och sen hade vi 3 lektioner på eftermiddagen, det va svenska,matte och språk. på svenskan skrev vi ett brev, på matten fick jag träffa min nya mattelärare som verkar vara jättebra! och sen på spanskan har vi också fått en ny lärare men jag har haft henne på släbroskolan i musik ;d men hon är också bra :)
jag tycker faktiskt att det är skönt att komma in i rutinerna nu! :d
kommer upp ett tidinställt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0