elf-produkter

Idag slutade jag 2 vilket var superskönt! jag satt först ute i solen och drack en latte, sen åkte jag och mamma till påljungshage för vi skulle köpa några småsaker. Vi var bland annat inne på baresso för mami skulle köpa hårfärg och då blev jag jätteglad för jag såg att de hade fått in både massor av VS-produkter (inte bara bodymist utan lite smink och real technques borstar med) plus elf produkter som jag var tvungen att köpa av.
Kommer lätt köpa fler saker där men idag blev det den omtalade powder brush, matt transparent puder och baked eyeshadow, dock verkade ögonskuggan väldigt opigmenterad när jag testade på handen så hoppas det blir bättre på ögonlocken! 
 
Superkul att det går att köpa i Nyköping för jag tror faktiskt det är enda stället som säljer dessa produkter om jag inte har helt fel? :) 

Kommentarer
Postat av: Elin Bergman

Måste beställa nytt smink.. Är elf bra?

2014-09-11 @ 21:52:04
URL: http://bergmanelins.blogg.se
Postat av: Jackeline

Är deras produkter bra? Är så sugen på att testa!

2014-09-11 @ 22:41:11
URL: http://backstagestyling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0