praktik + dansuppvisning

Min dag har varit superbra! Jag har praktiserat på mågotthuset som jag gör varje onsdag och tiden gick så galet snabbt idag, or det beror på att jag hade saker att göra hela tiden vilket är superkul! Jag fick både göra och få ansiktsmassage så det var roligt och väldigt skönt såklart :) 
 
Jag gick hem halv 5 och då var det raka vägen hem för att äta och göra i ordning mig för en timme senare skulle jag möta upp mitt dans-crew på rosvalla för att repa. Vi skulle nämnligen dansa i pausen på innebandyn och jag var så sjukt nervös innan men det gick faktiskt väldigt bra, men nästa gång ska jag försöka slappna av och njuta lite också ;) 
 
Nu har jag långhelg för vi har studiedag imorrn och på fredag, känns helt underbart! Imorgon ska jag till stockolm och shoppa så det kunde inte ha blivit bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0