bränd som en tomat

igår var jag utomhus precis hela dagen och det synd på huden kan man säga, shit vad jag brände mig alltså... Jag låg dock aldrig och solade utan jag var på sn-bollen på förmiddagen och sen åkte jag med jenny till eskilstuna och tittade på en allsvenska match, men det var otroligt varmt hela dagen! Förhoppningsvis blir jag väldigt brun snart istället :) 
 
Idag hade vi prov på morgonen som gick väldigt bra faktiskt, sen hade vi lite info/taggning i aulan med skolan inför imorgon då det är gymnasieslaget (dodgeball och danstävling mellan gymnasieskolorna i norrköping) och sen hade vi lunch och makeuplektion. Vi fick även sluta tidigare så det var jätteskönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0