inflammation

hej på er! 
igår åkte jag hemifrån 8 och var hemma halv tio så det var en väldigt lång dag och det berodde på att jag fick vara Sebbes kund på eftermiddagen. Så nu ät jag lite korthårigare men mitt hår är mycket fräschare och finare så jag är jättenöjd! Nu känner jag att jag lika gärna kunde ha klippt ännu lite kortare men det får bli en annan gång. 
Idag har jag dock varit hemma från skolan för i förrgår svullnade jag upp precis under ögat och det har blivit värre så idag gick vi till läkarn för att kolla upp det. Och det var tydligen en infektion så nu ska jag äta antibiotika tre gånger om dagen i en vecka och se om det blir bättre vilket jag hoppas. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0