god morgon lördag

vaknade ganska tidigt idag för att vara helg och nu har jag rengjort ansiktet och lagt på en ansiktsmask för att känna mig lite fräschare. 
idag är det hargsdagen så damlaget ska spela klockan ett på krikon och det ska tydligen vara lite coolare än vanligt och alla spelare ska gå in med ett barn, haha lite kul ändå. så det ska vi kolla på och sen ska jag hinna med lite fix hemma idag också, mitt rum ser ut som ett halvt bombsedslag så det ska jag ta tag i. 
förresten så fick jag tid hos min frisör nästa söndag så tills dess måste jag fundera ut hur jag vill färga håret, fast jag ska diskutera med henne också. Det jag velar mellan är ljusa slingor, mörka slingor eller ombre. så hjälp mig! :) 
 
see you! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0