tulpaner

ännu en härlig dag, hade tre lektioner på förmiddagen, sen vid 11 åkte jag hem och fixade mat för lektionen innan lunch var inställd, blev plättar med hallon och även en smoothie som mamma hade gjort innan, sen åkte jag tillbaks till skolan och hade en enstaka lektion. kändes lite onödigt men jaja, en bra dag iallafall. bra väder i dag också vilket bara gör det bättre, vaknar alltid på bra humör när det är bra väder ute, lite skumt men så är det. kanske inte är ensam om det?
 
dansade nyss lite hemma och hamnade snett med knät så nu får jag vila ett tag och hoppas på att det blir bättre till ikväll då jag har danslektion, vill verkligen inte stå över den för jag har varit borta en hel del redan. 
vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0