mysig kväll

Nu är jag äntligen hemma från öppet hus på skolan, vi gjorde ett pepparkakshus till en tävling men vi fick så lite tid och var ine så förberedda så det blev nog inte det finaste direkt men detta fick vi ihop på mindre än en timme i allafall så jag tycker vi var duktiga. 
Sen lackade vi naglar och gjorde iordning lite i lokalerna innan alla kom dit, Jag hade Jenny som modell så jag lockade hennes hår och gjorde en ögon make på henne. Sen gjorde jag lite olika flätfrisyrer på dockor, gick ovanligt bra och lärde mig dessutom femfläta på ett bra sätt, innan hade jag inget bra grepp när jag flätade men nu blev den bättre (inte den på bilden, då kunde jag inte på det rätta sättet). 
Supermysig och rolig dag i allfall med bästa klassen! :) 

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

så duktig du är med hår!
Har just nu en tävling i samarbete med iDiwa (iPhone skal), var gärna med om du är intresserad! http://prinsesc.blogg.se/2013/december/julkalender-lucka-5.html

kram

2013-12-05 @ 22:27:16
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0