härlig vecka

Idag började vi klockan tolv och slutade tio i två, så skönt! Det blev dock lite problem på vägen till stationen då det var vakter på spårvagnen och en av dem som jag var med fick gå av och ska kanske få betala böter för att vi inte hann skanna våra kort innan dem kom (vi sprang till spårvagnen och hann precis gå på). Så det var väldigt irriterande! Men sen träffade jag Jenny på stan som följde med till nagelbaren för att jag skulle ta bort min gelicure på naglarna, och mina naglar har växt väldigt mycket så det var jätteroligt! 
Nu gör jag mig redo för morgondagen då vi har öppet hus för alla nior, Jenny ska komma dit som min kund och tomteluvan ska få hänga med! Tror det kommer bli jätteroligt :) 
Imorgon börjar vi 12 men går till klockan 8 och på fredag är vi lediga, superskönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0