black and white

 
dansuppvisningen igår var rolig som vanligt men eftersom jag bara dansar en gång i veckan så blev det bara två danser så det blev mycket väntan men när jag väl var på scenen så fick jag massa energi och ville bara ge gärnet! :) nästa år hoppas jag dock på lite roligare danser med mer fart i så man blir mer taggad! 
Idag har jag träffat några i släkten hemma hos min mammas gamla dagmamma som är en pigg 91-åring! En tradition att åka dit innan jul varje år. 
 
Imorgon börjar den sista skolveckan innan jullovet, så veckan nog kommer inte bli så jobbig för vi har inga läxor/prov och slutar tidigare på torsdag och på fredag är det avslutning så då är vi bara där en timme på förmiddagen. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0