besök av Ellen

Idag var Ellen hemma hos oss på besök, det var meningen att hon skulle känna sig lite hemmastadd här eftersom hon ska vara hos oss i två veckor från och med på onsdag. Men det gick jättebra idag :) 
 
Annars idag har jag övningskört bland annat, åkte genom Drive-through på Max för att köpa lyxshake till mina systrar, fick först motorstopp, skulle sen åka fram för att beställa och ställer mig så för långt ifrån så tjejen där inne hörde inte vad jag sa så jag åkte fram ytterligare men jag fick ändå höja rösten för att höras, när hon väl hörde så fick vi veta att glassmaskinen var trasig så det blev ingenting för oss. haha! Men annars gick det bra att köra tycker jag :) 
hoppas ni har haft en bra söndag! kram
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

åh så söt!

2013-12-29 @ 19:50:05
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0