jobbigt beslut.

Idag var det en bra dag, vi hade svenska, sen hade vi "studera-själv-tid" och lunch efter varandra så då gick vi till stan, jag och sebbe och åt brunch på espresso house, bagle och caramellatte. sen gick vi till skolan och hade matte en timme och sen slutade vi 13.10. 
 
idag har vi tittat mycket på hyreslägenheter i Norrköping eftersom vi har kommit fram till att det inte kommer att gå att åka tåg i vinter eftersom det blir förseningar m.m så vi isåfall får vi gå upp vid halv fem varje morgon och hur kul är det? inte roligt alls. Så om vi hyr en lägenhet så blir det en fyra som jag, Sebbe och även Tina kommer bo i tillsammans och jag tror att det skulle vara väldigt roligt men ändå känns det konstigt att flytta hemifrån nu, jag är ju bara 16 lixom.. så jag undrar om jag kommer klara det och inte få för mycket hemlängtan men jag kommer ju såklart att komma hem på helgerna och så kanske jag kommer ha jätteroligt där och lära känna de i klassen mer och Martina i min klass bor isåfall 4 minuter från våran lägenhet (om vi tar/får den som vi kollat på). vi får helt enkelr se hur det blir. 
 
förlåt för så långt inlägg, ha det bra! peace out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0