the lonely girl

fredag nudå, superskönt! Jag själv har varit väldigt seg idag och har haft ont i huvudet men annars har dagen varit helt okej. Efter skolan åkte jag ner på stan med min syster Matilda och mamma, jag köpte äntligen ett par nya jeans ( 2 av mina jeans har spruckit i rumpan den här månaden, börjar tro att det är något fel på min rumpa, haha! ), det blev då dessa vita som jag har på mig på bilderna ovan. Vi fikade även på hellmans innan vi åkte hem så det var mysigt. 
 
När jag kom hem så blev jag fotosugen och bytte om, sminkade mig och tog med mig mitt pick och pack ner på fältet redo för att fota, och självklart så dummar sig min fjärrutlösare så en enda liten bild tog den och det är då den ni ser här, sen ville den helt enkelt inte mer så det var väldigt surt, men iställetgick jag runt och letade efter något fint motiv att fota och lyckades då smutsa ner de nya jeansen, bra Emmy! 
 
ha en bra fredag, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0