Stan och bio

Hejsan! Idag är det äntligen fredag, riktigt skönt må jag säga! Efter skolan åkte jag ner på stan med min kära lillasyster och fikade lite och kollade i affärer. Sen hann jag vara hemma en halvtimme ungefär innan jag skulle ta bussen in till stan igen med mina vänner för att se på bio och efteråt äta middag på Rhodos men det slutade med att vi efter bion gick genom hela stan och sen hem till oppeby i regnet, haha! kvällen blev lyckad iallafall och nu ska jag snart krypa ner i sängen och värma mig lite.
ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag också, kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många syskon har du och hur gamla är de? :)

2013-04-13 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0