lite mer spänning i vardagen

ensam på bussen i tisdags.

som ni kanske vet så svimmade jag på ett hotell för ungefär en månad sen och samma sak hände i natt när jag skulle gå på toaletten fast i mitt rum. Jag hann bara ta några steg i mörkret innan jag blev helt snurrig och bara ramlade ihop, jag minns inte mer men när mamma kom upp och undrade vad jag höll på med eftersom att de hade hört en duns så låg jag på golvet halvt borta. Jag hade ramlar in i massa saker men eftersom man blir helt avslappnad när man tuppar av så är jag nästan oskadd, lite ont i nacken bara. Imorgon ska vi förmodligen till läkaren i allafall! :) 
 
nog om om det, dagen har för övrigt varit bra, vi har varit och lyssnat på en 85 årig gubbe som överlevde förintelsen så det var intressant. 
nu ska jag vila upp mig och titta på någon serie, KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte du ganska mycket med lina, tina och johanna förut? Har de blogg?
Du har väldigt fin blogg :)

Svar: Jo det har jag, i sjuan var alla tjejer med varandra men nu har det blivit mer grupperat mellan tjejerna och jag tror inte att de har blogg!
tack så mycket! kram :)
emmy mattsson

2013-04-19 @ 17:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0