it feels good

smygtitt på min nya blus som jag funderar på att ha på mig på utsparken (middag med niorna) i skolan. 
vi var kvar på gymnasiet i en timme ungefär och pratade med en av stylist lärarna, skolan verkar jättebra och jag tror att jag skulle ha väldigt roligt där och därför tror jag inte att jag kommer bli trött på att gå i skolan och så eftersom jag tycker att makeup, styling, hudvård, hårvård och naglar är roligt. Enda problemet är att det ligger nästan en timme härifrån och dagarna kan bli väldigt långa men jag tror att man kommer in i det och vänjer sig. 
Jag har iallafall en vecka på mig att fundera men är 90 % säker på att jag ska välja kungsgårdsgymnasiet som första val. :) 
 
vi hörs mer imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0