hur jag gör mina collage

har fått kommentarer om hur och var jag gör mina collage så jag tänkte svara på det nu. 
alla bilder i mina collage är ifrån en av mina favoritsidor, weheartit.
Först sparar jag bilderna jag vill ha och sen beror det på om jag gör detta genom iphonen eller datorn, men om jag gör det via datorn gör jag collaget i gratisprogrammet Picasa som jag tycker är väldigt bra att göra just collage i och om jag gör det från mobilen så använder jag mig utav en app som heter Turbo Collage, men den är bäst om man köper premium och det kostar en slant men annars finns det flera andra bra appar som är gratis, så det är bara att söka på collage eller något liknande på appstore. 
 
min weheartit sida hittar ni här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0