förvirrad

foto:Jenny
Just nu är det himla mycket i mitt huvud och jag vill bara stoppa tiden en stund.. Längtar sjukt mycket till de sista veckorna i skolan, kabareé, klassresa, fotbollsturnering och såklart skolavslutningen! Men det är samtidigt jättetråkigt eftersom jag inte vill skiljas från min klass. 
Ikväll har jag blivit väldigt förvirrad och sådär som man blir ibland men jag tog en livlina och ringde en vän, haha! Allt löser sig nog iallafall, jag är bara lite dålig på att ta beslut utan att ändra mig i sista sekunden. Så jag blir en aning trött på mig självi ibland. 
 
Imorgon ska jag iallafall till gymnsiet i Norrköping som jag förmodligen ska gå på så det ska bli roligt att se hur de jobbar, jag har även dans imorgon så min måndag blir nog inte så pjåkig strots allt! 
vi hörs, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0