engelska är inte min grej

hej bloggen! 
jag började dagen med NP i engelska, hör och läsförståelse var det mellan halv nio-halv 12. ingenting gick speciellt bra men hörförståelsen gick pissdåligt, jag blir så sjukt stressad när jag missar något och så blir allt pannkaka typ. nej men det är tur att det inte påverkar betyget så mycket iallafall! 
jaja, annars hade vi bara bild och engelska igen men då fick vi sitta ute och läsa lite och sen sluta en halvtimme tidigare så det var skönt! 
om ett tag ska vi åka till norrköping till ett gymnasium som jag har kollat på och kanske ska göra omval till, hoppas verkligen att det är bra och inte alls för långa skoldagar för det verkar väldigt bra och så men vi får se helt enkelt. see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0