bloopersbilder

haha såhär blir det alltid när vi fotar, tog dock inte med de värsat nu, haha! men detta gör ju bara allt mycket roligare!
kvällen igår var iallafall jättebra, jag och jenny tog cyklarna ut på en liten tur runt stan på kvällskvisten då det fortfarande var ganska varmt ute. Vi var borta i nästan en och en halv timme, köpte även med oss lite jordgubbar och choklad på hemvägen. 
Men det roligaste under kvällen var ändå när vi tittade på massa gamla foton och videos på oss, jag skrattade så jag grät. herregud alltså, jag hade glömt bort alla minnen när vi t.ex lekte top model och gjorde en reklamfilm om läppglans, det var så himla kul att titta på och det som var så roligt också var att vi var så himla seriösa med allting, vi tog om allting minst 10 gånger för att det skulle bli perfekt. 
Jag blir så glad när jag ser såntdär, jag och Jenny har varit jättenära vänner i fem år nu tror jag.♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0