besökt kungsgård

såhär såg sminket ut när jag var påväg hem. De skulle lära sig att sota! 
hej hörrni! hoppas eran måndag har varit lika bra som min? 
jag gick till skolan imorse och skrev en uppsats på engelska och sedan hämtade pappa upp mig för att åka till norrköping, ni ska bara veta hur nervös jag var i bilen haha! men det gick jättebra, jag fick hänga med en lärare som hette Anki hela dagen som var jättesnäll. jag satt med när de redovisade, åt lunch med lärarna, blev sminkad av läraren, tittade när de färgade bryn/fransar och tittade runt i lokalen. 
Sen när jag kom hem fick jag skynda på ordentligt för att hinna till dansen, tror jag kom 2 minuter sent men det gjorde ingenting för de hade som tur inte börjat! 
bra dag iallafall! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0