back in sweden

HEEJ! Nu är jag hemma efter några underbara dagar i kreta, jag har haft det jättebra och längtar redan tillbaka till värmen! Det enda dåliga med resan var att jag var så dum att jag inte smörjde in mig speciellt mycket så jag ser ut som en kräfta på nästan hela kroppen nu, bra gjort Emmy. 
Och vädret var det absolut inget fel på alls, runt 20-27 grader alla dagar utom på tisdagen då det var lite molnigt och regnig, men då passade vi istället på att vara i Chania för att shoppa och vara vid hamnen. 
Som ni förstår så har jag haft det jättebra och jag är väldigt tacksam att jag fick äran att följa med dit. 
 
jag har även lagt över alla 850 (!!!) bilder på min hårddisk nu så det kommer att komma upp lite bilder från resan under veckan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0