fet diss

Jag har nästan alltid tyckt att läxor har varit okej och jag har accepterat det osv, tills jag började nian typ. nu är det 1-2 prov nästan varje vecka plus massa läxor också, jag hinner ju inte med att göra något på min fritid som jag trodde var meningen att man skulle göra och tillochmed på helgerna måste jag plugga, t.ex till nästa vecka så har vi prov både måndag och tisdag. helt sjukt egentligen! 
den senaste veckan har jag varken hunnit med vänner, träning, bloggen eller något annat för att jag har varit tvungen att plugga. 
Nu säger jag inte att skolan inte är viktig för det vet jag att den är och jag satsar ganska högt i skolan också men alla dessa läxor är inte nödvändiga! 
 
jag antar att detta inte bara är min åsikt heller? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0